Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Četník ze Saint Tropez fakt neměl vadu; včetně hudby a průvodní písně.

Taky František Filipovský coby dabér byl jedinečný.:-)

0 0
možnosti

Jo, Oskar je pro mě ještě kultovnější LdF než četníci. I když i ti jsou klasika.

1 0
možnosti
Foto

Oskar byl založen hlavně na neuvěřitelné mimice LdF. Obsah - si přiznejme - nebyl nic moc.;-)

0 0
možnosti
Foto

Ty jeho četnické začátky nám oslaďovaly dobu v socializmu. Filipovský to dokonce vylepšil.;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Filmové komedie s Louis de Funesem se mi líbí, a ještě víc jsem jim fandila dříve, , dokud jsem je neměla tolik okoukané. Toho Oskara dávali v ČT1 nedávno. A před několika lety jsme si na zájezdu do Provence nenechali ujít ani návštěvu v Saint Tropez - stáli k jsme tam pod lípou před jeho pověstnou policejní stanicí. Byl to pěkný zážitek Díky za připomenutí významného francouzského herce L. de Funese. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Musím říct, že nejsem úplně fanda ztřeštěných komedií, ale ty s Funesem miluju od dětství a nikdy mě to nepřešlo :-) Díky za blog.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,42
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.