Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ať je Ti v práci, chlape, fajn u tý klimošky. Náš pes se schovává v koupelně na dlažbě, já si narážím na hlavu čapku namočenou do studené vody, občas obnovuji. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Klesá nejen počet, ale i zajímavost blogů.

1 0
možnosti
Foto

Bohužel, s tím lze jen souhlasit.

A netroufám si hodnotit sám sebe ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 15,79
  • Průměrná čtenost 1152x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.