Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

letaky jsme do schranky zakazali, noviny precteme a diky CT (ktera ti jako nekterym dalsim vylozene vadi) si kazdy muze udelat obrazek o tom, jak soucasne krajske koalice funguji

a pak... kazdy mame, predpokladam, rozum, abychom dokazali rozlisit, kdo funguje a kdo zneuziva soucasne situace

1 0
možnosti
Foto

Z čeho ususužeš, že "ti jako nekterym dalsim vylozene vadi" ?

Pokud sis toho nevšiml nebo to neumíš rozlišit, tak já se ve svých blozích nezabývám obsahem a politikařením ČT, ale výhradně mediální a televizní profesionalitou.

0 0
možnosti
AN

A97l37e61š 37N75o96v24á49k

25. 9. 2020 11:01

tentokrát nebudu volit senátora z ODS, abych dal najevo nesouhlas s výletem pana Vystrčila. Na propagační materiály nekoukám, sleduji své politiky průběžně.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 15,81
  • Průměrná čtenost 1152x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.