Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

Ty nové brýle jsou super a sluší, Martine...

Mě baví, že zasilkovna je v obchodě, který v normálnich časech prodává svoje zboží, ale teď má zákaz to zboží prodávat, jen vydávat zásilky, to mi přijde fakt absurdní :-)

V ulici mám zasilkovnu, kterou využívám a ta to tak má, svoje zboží má přepásané páskama a jen vydává

objednané zásilky z e-shopu :-)

2 0
možnosti
Foto

Ano, ty nové brýle Vám sluší. Ale k vašemu textu. "Aristokratka." Tu Bočkovu knihu neznám, ale budu se v naší knihovně po ní pídit - když ji tolik chválíte... Zato, povídku Aristokratka mám doma, je v povídkové knize Michaila Zoščenka Nicotné příhody. Získala jsem ji někdy v 80. letech od kolegyně, která byla ve finanční tísni, za 50 Kčs. U knihy satirických povídek, ironicky mapujících sovětskou skutečnost v letech 1923 - 50 jsem se tehdy hodně nasmála, bylo to v té době osvěžení.. A ještě dnes se k ní občas vracím. ;-D U nás byla vydaná nakladatelstvím Československý spisovatel v roce 1958 a stála 17 Kčs. Všimla jsem si, že se dnes prodává v několika antikvariátech v ceně kolem 60 Kč. Díky, pane Faltýne za vaše zajímavé povídání. R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS