Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
GH

G28e65o41r46g74e 60H27o22l53y

13. 11. 2020 15:37

Porad na CBC TV (Marketplace) udelal test ruznych rousek:

https://www.cbc.ca/news/canada/marketplace-masks-test-1.5795481

0 0
možnosti
PK

Připojuji se k Vám...R^;-D

0 0
možnosti
Foto

Martine, jak se máte. Dala jsem karmu a musím říct, že máte pravdu. Zůstaňte zdravý.R^

0 0
možnosti
Foto

Já ústenku nenosím venku a mám srandu z těch, co ji mají. Beru si ji do obchodu a MHD, ani zde nemá ústenka žádný smysl. Respektive v tom, že když si ji nenasadím, dostanu pokutu. Ta ústenka , které se, nevím proč, říká rouška, má svůj smysl jedině v tom, že kdy máte rýmu a kašel neprskáte na člověka proti vám. Takže, pokud půjdete za někým ve zdravotně ohrožené skupině, význam má. Hlavní ale je umývat si často ruce a nekašlat na jiné .

4 2
možnosti
JK

Roušky brání kapénkám, ale na aerosol jsou k ničemu. Chiméra, že strana a vláda poručí větru dešti a přečurá přírodu je ovšem hluboce zakořeněná. Pokud nenosíte stále respirátor třídy FFP3 je celý šaškec k ničemu. Položil si někdo otázku jak je možné, že tolik zdravotního personálu je nakažemo byť se pečlivě halí do igelitu od hlavy až k patě?

3 4
možnosti
PK

Většina z domova.

2 0
možnosti
DH

D83a24v79i44d 52H63o63r27á15k

5. 11. 2020 12:26

Já ji tedy nosím roušku kdykoliv vyjdu ven z domu.

Sice ji nosím povětšinou drže ji za gumičky mezi prsty, ale i tak působí jako velice estetický doplněk, zvláště když barvou a provedením ladí s použitými oděvními prvky.

3 0
možnosti
PC

No jo, někteří si udělali z roušky módní doplněk, viz i mnozí politici. 8-o

I tohle je jejich podprahová přesvědčovací metoda, která na mnohé zabrala.

0 1
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,43
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.