Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Souhlas, dnešní třicátníci si neuvědomují, že nám bylo stejně jako jim dnes, když naše generace začala digitální techniku používat. To bych jim ale odpustila. Problém je, že nejsou dostatečně imunní vůči propagandě...

0 0
možnosti
Foto

Máte pravdu. Mnozí z nás, starších , se těm mladším ve znalostech , a v užívání nových technologií docela varovná, dokonce jsou lepší často než oni. Uráží mě to. Když si manžel kvůli programování (CNC strojů) před lety koupil počítač, zařídila jsem si, aby tam byly i grafické programy, kterých bych mohla využívat i já výtvarnice. Brzy jsem si je osvojila, a aniž jsem prodělala nějaké odborné školení, naučila jsem se s nimi pracovat sama. A tak je to i s ostatními dalšími programy týkajících se počítače nebo internetu. (Digitální fotoaparáty, úprava fotek a tvorba videí, chytrý mobil - a další). Vyřizovváníi všech úředních záležitosti přes internet mi nedělá potíže. (I když tu "chytrou domácnost nemám", tu si spravuji sama). A pokud něco nevím, poradím mi děti, nebo vnuci. To, co někteří tvrdí o neschpnostech seniorů mě fakt uráží. Díky, pane Faltýne, za Váš článek. Karma. ;-)R^

4 0
možnosti
Foto

Je to tak. Děkuji moc za váš ohlas.

A k těm tvrzením o neschopnostech? bohužel, je to přesně jak píšu. To už není o střídání, ale o vytěsňování generací. Natolik se rozmohla mezi lidmi bezohlednost, ztráta respektu, úcta a hodnoty.:-/

Inu, jak pravil už Sokrates "Dnešní mládež je v podstatě zkažená." ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,20
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.