Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OT

Proč píšete o filmech, které nemůžete vidět, protože nechcete? To je hodně trapné.

1 0
možnosti
Foto

Protože neumíte číst, tak jste si nevšiml, že filmy nehodnotím. Pokud chci psát o Českém lvu, pak je to pochopitelně o filmech.

A věřte mi, že bych je na základě svých zkušeností, mohl do jisté míry i hodnotit. Kuchaři, když ochutná lžíci, dokáže posoudit, jaký bude guláš, aniž by ho snědl celý.

Takže trapné v žádném případě. R^

1 1
možnosti
JH

Mám to dost podobné, ty filmy, které zmiňujete, také nikdy nehodlám zhlédnout i kdyby snad byly opravdu dobré.

1 0
možnosti
Foto

Já zrovna tak, pane Faltýne. Nehodlám se týrat něčím, co jsem sama nikdy nemohla ovlivnit, a nemohu to ovlivnit a změnit ani dnes. Pro mne éra srdcervoucích poválečných filmů již skočila -kolem nás je stále dost toho, co by člověk raději vidět nechtěl, ale bohužel vidět musí. Svět je nepoučitelný - stále v něm vyhrává byznys a prachy, nikoliv rozum, soudržnost a lidskost. Slavnost "předávání Českých lvů" jsem po b nějakou dobu sledovala, ale pak jsme to přepli. Obliba herecké "sešlosti" již není taková, jako byla kdysi. (Stále stejné tváře - a vidíme je všude, v seriálech i v reklamách). Rv:-/

1 0
možnosti
JP

Oná má zapotřebí říct, že na ty filmy nepůjde. O tom je celý ten blog.

0 0
možnosti
Foto

To spíš vy máte zapotřebí říct, co já mám zapotřebí říct. ;-D

Další, který nečte, co autor píše - natož, aby o tom trochu zapřemýšlel, že? ;-)

1 0
možnosti
JP

Každá výpověď má své jádro. O tom jsem se ve své poznámce zmínil, nic víc.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,43
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.