Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak podle křestního jména asi jen bíloveckou kyselku Idu. ;-D

0 0
možnosti

Koukněte na I níž. Přidám instatní kávu a Iron

0 0
možnosti
Foto

Ajaj, Martine, to se mi zavařily myšlenky. Nakonec mě napadl pouze zelený čaj a Zubrowka ;-D.

0 0
možnosti

Z je náročnější :-) Zázvorový čaj, Zlatopramen, rozteklá zmrzlina a cokoliv na zahřátí.

Kdyby Vás na matrice přihlašovali rodiče bez zubů, a byla byste Ždenička, bylo by toho víc (žitná, pít někomu žluč, ženšenový čaj, něco žlutého, žíravina, žatecký chmel)

0 0
možnosti

Hurá...víno, velvet, vévodu, vizoura, viljamovku...ano něco má dvojité v, tak si to dám dvakrát...:-)

3 0
možnosti
Foto

Pivo, Pálava, Pastis, punč, pálenka, portské... sv. Václave, nedej žízní zhynouti nám! R^

4 0
možnosti

Pálavu s přáteli, pivo ke kachně a Pitralon po holení....a spousta koktejlů na jejichž jméno si v tuto chvíli nevzpomenu....karma za pohodičku:-)R^

3 0
možnosti
Foto

Mléko, ale se smetanou, třeba zakysanou, a víno - ale nějaké naše s M - moravské... Pne Martine, krásná slunečný den... ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji a také Vám hezký slunečný den, paní Mirko ;-)

0 0
možnosti

Voda, vodka, vermut, víno, vínovice, višňovice, vizour

2 0
možnosti

Vaječný likér, vánoční punč a dyslektikovi by prošla i vhisky

1 0
možnosti

To není fér. Takový Pepík, Honza, Míra, Saša, Tonda a pár dalších má výhodu písmene navíc. ;-)

1 0
možnosti
Foto

To Vám nestačí jeřabinka, jakamarus, jablečné ... :-)

1 0
možnosti

Moc děkuju za blog, to jsem dnes potřebovala, trochu kreativního blbnutí :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,42
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.