Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Krásné povídání o blahodárném dešti.:-)

0 0
možnosti
IL

I34v53a64n33a 19L48a37n12c71e

22. 6. 2021 11:44

Také miluji déštˇ, hlavně když se po něm v létě ochladí. My tady na jihu Ameriky máme většinou deště bez ochlazení. Stále je dusno, na to jsem si nemohla zvyknout. Já vzpomínám na déštˇ, když jsme byli jako děti s rodiči na Slovensku pod stany. Stanovali jsme někde mezi skalami, a k dešti se přidala bouřka ze všech stran. Pod stanem jsme viděli blesky a hromy se od skal odráželi, to byla nezapomenutelná noc. :-(

0 0
možnosti
PK

Při dešti se perfektně spalo, teď když do toho bouchne pár hromů mám po spánku, bo můj pejsan, jinak žádný hrdina pobíhá a chce za každou cenu ten traktor co dělá kravál zakousnout....takže už mi to při bouřce (při dešti stále dobrý) moc se spánkem nejde....;-D;-D;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Martine, je to krásné, a jak se DEJCHÁ:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Líp než po revoluci ;-D

0 0
možnosti
Foto

Pane Martine, pořádný lijavec jsem v životě zažila několikrát, jako dítě v rodné obci na Kyjovsku Násedlovice, kdy takový slejvák bral všechno co mu stálo v cestě a valilo se to hlubokou zmolou pod našimi chalupami. Různá dřeva, cihly, hospodářská nářadí apod. Pak vzpomínám na pořádnou bouřku na slovenské Šíravě, kde jsme byli s dětmi na dovolené. Stanovali jsme na svahu u vody, a měli jsme co dělat, aby nám to neodneslo věci i se stanem. Dnes po ránu mě vzbudil pořádný příval deště bušením kapek do oken... Trval sice jen chvíli, ale stačilo. Muškáty na balkoně jsou opadané, ale chodník pod oknem , kudy se valila voda, je pěně umytý ý. ( Jo, Na ty Tři (vykutálené) Filipy jsem se dívala, pěkní inscenace (poctivá práce). Srdečně zdravím ze Zlína. ;-)R^ (Včera na Dvojce Ibsen, Nepřítel lidu).

2 0
možnosti
Foto

Především děkuji za pochvalu Tří a Květa. - V podstatě jste vystihal to základní a neskromně se přiznám, že to ani jinak neumím a trpím tím celý život. ;-D

I přímo v Kyjově jsem zažil hezký slejvák, ale byli jsme ve sklípku - tak to ani nebolelo. Zato když jsem ve 4 ráno vyši za úsvitu: byla to paráda a člověk rázem vystřízlivěl.

(Byl jsem tam tehdy v r. 87 rámci Filmového festivalu pracujících, dělal jsem společnost dokonce panu Radku Brzobohatému... no a s ním popít a hlavně s místními: to byla jedna radost. Takže na Kyjovsko mám nezapomenutelné vzpomínky.)

0 0
možnosti
ND

Poetické povídání...

3 0
možnosti
Foto

I to se někdy autorovi stane. Děkuji. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,42
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.