Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

O dárcích se dá spát donekonečna.K čemu jsou vlastně dobré a co se očekává? Zřejmě, nějaký prvek povšimnutí, překvapení a radosti. Asi jiný náhledu dítěte a dospělého. Každopádně dárek úkol, ke zvládnutí - Nesmírně snadný ... !

Celý život si nesu příhodu. Otec se vrátil ze služební z Francie. Já natěšen - "Otče co jsi mi přivezl"? Odpověď - "Nic synu, sám sebe"! Mne to tehdy tak zranilo a nechápal jsem. Pak vybalil rifle, ruletu, žvýkačky i kolt na kapsle !

Později jsme besedovali u nezbytného rybízáku. "Proč jsi vlastně neemigroval? On - "Jistě příležitostí bylo x. No ovšem jak?, mám tady rodinu a tebe synu"! Já si to fakt nesu celý život. Dostal jsem nejlepší dárek - Starostlivého tátu! A taky pravil - Konej v životě tak, aby ostatní v rodině měli pocit, že Vánoce mají 365 dnů v roce. Produkuj pohodu, štěstí a radost. Pokud tam šoupneš nějaký balíček, taky dobré - To je ovšem, to nejmenší. To popsané! To je to nejtěžší a nejcennější ! Tak jo, konám táto ... :-)

1 0
možnosti
Foto

Martine, dobrá rada - obdarovat tím, co dotyčnému opravdu udělá radost, i když ta přání obdarovaných někdy přivádí v úžas. Tak například náš tehdy pětiletý vnuk si kdysi od Ježíška přál náramky (policajtský klepeta) - dostal je. . Já jsem si zase kdysi přála dalekohled a atlas ptáků. Pozoruji je dalekohledem z balkonu. Ale není nad praktické dárky. Například kameninový hrnec na kvašáky, přál si ho můj muž. Zato Nedoporučuji věnovat někomu poukaz na oběd (suschi) v japonské restauraci - to se mi kdysi ošklivě vymstilo... (Spolkla jsem samotné Wasabi). :-(

2 0
možnosti
Foto

Ach jo. U těch diskuzních příspěvků mě mrzí, že se už nedají po odkliknutí opravit překlepy, ani pravopisné a jiné chyby. já bych to potřebovala jako sůl...:-( Omlouvám se za ně. Ď.

1 0
možnosti

Vloni jsem kupovala dárky k Vánocům už v létě, protože všechny přes internet, takže aby doručování bylo ještě v klidu.

Ta deka je, Martine, moc hezká.

1 0
možnosti

Tak hlavně když si vzpomenete, že už jste něco koupila a co. Vzpomenete-li si také, kam jste to uložila, je vítězství vaše.;-D

My takhle hledáme vtipný dárek pro naší kamarádku už dva roky a bohužel se nedá koupit znova.

1 0
možnosti

Nožičkův "článek" k odvolání Lipovské za 3... 2... 1...

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 15,90
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.