Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji za moc pěkný blog! Martine, krásně jste mi připomněl pořad Tajemství výchovy, který jsem měla uložený někde v hluboké paměti, protože jsem jako malá holčička byla okouzlena tím, že pan Pech říká malému Belčevovi "příteli".:-)

0 0
možnosti
Foto

Já už jsem na vedlejší koleji, nikdo už se mi na nic neptá. To mám z toho, že jsem si ze všeho dělal prču. Ale tak nějak je mi fajn. To přeju i tobě, pisateli blogu!!R^

2 0
možnosti
Foto

Nevěřím, že by takovej chlap byl pro srandu králíkům:-)

1 0
možnosti
JR

J47a18n 77R10á70ž

26. 9. 2021 14:01

Nerozumější pro nás starší je žít paralelně vedle mladých, z jejich světa převzít vše, co život i starším ulehčuje (např. naučit se využívat moderní komunikační technologie), ale dál se nijak do jejich způsobu života nemíchat. Rozhodně není dobré si mysleta, že jako starší máme právo jim dělat mentory. Když chtějí, pro radu si přijdou, ale chtít mladým radit iniciativně je velká hloupost, ovšem ze strany starších často opakovaná.

4 0
možnosti
Foto

MÁTE PRAVDU. Ač i mladí se staré lidi nejednou snaží i až ,,kormidlovat";-)

1 0
možnosti
Foto

R^:-)Sice je pro leckoho potěšení stáří nepochopitelné, což není divu, pro jiné však až nepřípustné. Ale i to někdy může i staré potěšit;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,42
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.