Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já se doposud nedíval ani na jednu debatu a vidím, že jsem udělal dobře.;-D Moderátoři ČTV jsou totiž ve svých názorech konzistentní a jejich názory znám dostatečně, takže mne nemohou ničím překvapit, protože oni jsou posedlí svoujedinou pravdou a jakýmsi "posláním".

Názory a práci politiků znám také docela slušně už docela dlouhou dobu a předvolební šturmování může ovlivnit jenom člověka věcí naprosto neznalého nebo rozumu mdlého, takže, alespoň pro mne, veskrze zbytečný pořad.

Vám děkuji za odvahu a report, který mne v mých názorech jenom utvrdil.

Mně se při poslechu většiny aktivistických zpráv a komentářů v naší ČT dělá pomalu fyzicky nevolno jako za komančů, blahé paměti. Takže ji pouštím pouze na pár vybraných pořadů, mezi kterými se najdou zřidka i věci velmi zajímavé a snad i hodnotné, jako je např. poslední dobou Ochránce, nebo nějaký starší zahraniční film. Fajn blog. Mějte se hezky.

0 0
možnosti

Měl jsem dojem, že moderátorka pokládá tu umělou Matyldu za svůj moderátorský vzor.

0 0
možnosti
Foto

Výborné postřehy zkušeného filmového pracovníka a !!tvůrce. Vnímala jsem to podobně... Díky. A KARMA.R^!!

7 1
možnosti
Foto

Vezmu li v úvahu portfolio těch, co zde souzní s autorem, docházím k přesvědčení, že ta debata se ČT docela povedla.;-D

0 1
možnosti

Máte naprostou pravdu! Ovšem při své, jistě velmi inteligentní úvaze, vám poněkud uniká, že se autor trefil do černého. Tudíž s televizí nezávislou či veřejnoprávní má ta naše ČT společný pouze ten název.;-D

2 0
možnosti
Foto

Z čiré zvědavosti jsem si to taky pustil. Byla to moje první a zároveň poslední předvolební debata, kterou jsem sledoval. Vystihl jste to přesně resp vidím to podobně neřkuli stejně. Moderátorka to nezvládla a nebo možná jenom plnila zadání svého chlebodárce... A já se nestydím veřejně přiznat, že to hodím TSS

4 0
možnosti

Ruku na srdce, jakékoliv besedy na obrazovkách TV jsou k ničemu. Snaha o něco, výstupem je křeč všech zúčastněných. Přijde mi zbytečné, trefovat se do veřejných - soukromých médií. Pouhé ohřívání zakyslé polévky.

Život mi ukázal, doporučuji. Spousta lidí v osobních hovorech mluví v nějakém čase. Fantastové v čase budoucím. Bude lépe! Hodnotícím měřítkem je čas přítomný. Ten je zase předurčen časem minulým. A co se tedy proto vlastně udělalo ? Sděluji :

Hnutí ANO, má bezkonkurenčně nejlepší volební program - žádný. Nová služba, objednávky. Kdo chce co chce, napište si na Facebook. Mára to očte. Já, jako Bureš nebudu spát. Do roztrhání těla to zařídím. Nedočkavci mohou použíti číslo mobilu. Nu, i hesla dobrá. Buď v čele, nebo v cele. ANO, Tak tu to na Mírov tedy hodím ... :-)

0 0
možnosti

Dle toho, co jsem vydržel sledovat, tak jste to ostudné, aktivistické moderování popsal naprosto přesně. Ale dalo se snad od ČT čekat něco jiného ?:-)

11 0
možnosti

Naprostý souhlas. To už dávno není ta Witowská z předvolební prezidentské debaty.

9 0
možnosti

To tehdy byla jen taková nešťastná souhra náhod - potvrzující pravidlo

0 0
možnosti
Foto

Výstižně napsáno. Řekl bych, že nejslabším aktérem včerejší předvolební debaty byla její moderátorka. Divák se totiž od zúčastněných politiků nejvíce dozvěděl právě tehdy, když měli odvahu vymknout se z omezujícího rámce jejich vyloženě manipulativních otázek. No a ta nesmyslná Matylda na závěr snad ani nestojí za komentář. Aspoň něco pro pobavení, i jinak velmi konzervativní Petr Fiala se při n í očividně dusil smíchy:-)

7 0
možnosti

D96a20v58i74d 94H84o93r83á77k

6. 10. 2021 23:22

Napsal jste to velice trefně R^

18 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS