Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Musíte se víc snažit, aby to opravdu vyznělo, že jste objektivní.:-P

0 0
možnosti

Martine, fakt si myslíte, že by nemocného prezidenta měla zastupovat hradní trojka, Mynář, Ovčáček, Nejedlý než aby se postupovalo podle zákona, který to v případě nefunkčnosti prezidenta stanoví?

Opravdu si myslíte, že Miloš Zeman se uzdraví tak, aby mohl jako prezident fungovat, což bych mu lidsky přála?

Budeme na to čekat a zatím si na Hradě bude dělat co ta trojka chce?

1 0
možnosti
Foto

Naďo, přeci není podstatné co já si o tom, co píšete, myslím. To už po mně opravdu chcete konkrétní politcké "názory" či spíše vhledy.

Musím se ale omluvit.

Za prvé, o tom můj blog není.

Za druhé, aktuálně se stále ještě nemohu k těmto věcem vyjadřovat z důvodu pracovní smlouvy.

Doufám, že mne pochopíte.

0 0
možnosti

Dnes v OVM Vystrčil uznal, že viděl na vlastní oči na videu, že prezident Zeman dokument podepsal, ale zase mu vadí že nezná jeho myšlenkové pochody... Taky perlička....

7 0
možnosti
Foto

Pane Faltýne, trénovali na něj několik roků /4), teď vidíme výsledek. A jw eště asi uvidíme... ;-Otohle jim jde don dobře. A další? U vidíme. :-/

6 0
možnosti
Foto

Tak trochu marně přemýšlím, paní Pantlíková, co nás má na tom utěšovat. - Ještě, že se už brzy vyřazuji z aktivního ekonomického procesu. Blog na toto téma bude začátkem prosince. Snad. ;-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,21
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.