Diskuse

Egypt - den 1

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Také jsme to letos již nevydrželi a po Jizerských horách v září jsme se vydali v říjnu na Tenerife (viz moje blogy). Podmínky v letadle nás nepřekvapily, strach jsme měli z pěti hodinového letu s respirátorem, ale i to proběhlo v pohodě. Na Kanárských ostrovech jsme byli už několikrát, vždy spokojeni a hlavně po nás nikdo nechtěl žádné peníze ani bakšiš, což mi v Egyptě vadilo. A ten nápis na letadle "Canaria" je s největší pravděpodobností reklama cestovní kanceláře Canaria travel, která létá na Kanárské ostrovy a její ředitelka je manželka jedno z vlastníků letecké společnosti. :-) Jsem moc zvědavá na pokračování. Snad jste si to i přes nějaké ty nedostatky užili. :-)

1 0
možnosti
Foto

Milý Martine, děkuji za moc pěknou dovolenkovou reportáž. Dle Vašeho líčení jste jednoznačně za hranicemi všedních dnů a já vám to moc přeji. Užijte všeho příjemného, co Egypt nabízí a já se budu těšit na další zajímavé postřehy! Sluníčku zdar! R^

0 0
možnosti
Foto

Milá Zdeňko, děkuji za potěšující ohlas. Sluníčko nás opéká na jedné straně; na straně druhé jsou opékány naše peněženky :)

0 0
možnosti
Foto

Maertine, přeji celé skupině příjemný pobyt bez zádrhelů a tobě jemnou přípravu na titul DŮCHODCE!R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Srdečně děkuji jménem celého kolektivu :)

1 0
možnosti
Foto

Velký pozdrav do Tulipu, čekal jsem, kdy začnete psát - a je to tady! Čtu to velice pozorně, hladový po postřezích z destinace, kterou dobře znám; je to pro mne vzpomínkové pohlazení. Moc se mi Váš blog líbí, přeji příjemný pobyt a těším se na další texty a fota.

4 0
možnosti
Foto

Velice děkuji za pozdravy. Trochu to trvalo než mě všechno a všichni začali poslouchat. Naštěstí si dělám průběžně poznámky, takže o nic zajímavého snad nepřijdete.

1 0
možnosti
Foto

Pane Faltýne, přeji Vám krásnou dovolenou na jiném kontinentu- v Egyptě, (tam se někdy podívám leda prostřednictvím bedkru). Jo, a navíc na ní oceňuji i to, že jste se letecky přenesl do jiné "dimenze" - příjemnější, než je to naše současně covidově zpolitizované, nervózní Česko. Hezky si to tam užívejte.... :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Srdečně děkuji, všechny ty kdy menze si opravdu užívám. No, už mě ženou bazénu tak víc zase příště.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,42
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.