Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Milý pane Faltýne, i tak děkuji, omlouvat se netřeba. Nemohu si nic nárokovat. Nevyšlo, tak nevyšlo. Škoda. Navzdory neúspěchu si Vašich příspěvků z Egypta vážím, protože mám k té zemi a rudomořským destinacím "nadstandardní" vztah a není mnoho lidí, kteří by zde na blogu na toto téma na základě vlastních zážitků psali: kromě mě a před časem pana Gilla jste to byl právě Vy. --- Pokud jsem vše správně pochopil, bezpečně jste přiletěli zpět, vítejte tedy doma. Chtěl jsem sledovat váš sobotní let (a zveřejnit foto z příletu) , ale jednak jsem dopoledne hlídal naši 3letou vnučku, jednak jsem nevěděl, který spojem se vracíte - jak víte, toho dne mířily do Prahy z MA linky dvě: QS2571 a po ní QS 1223. --- Ke zmínce o jídle. Já jezdím k Rudému moři spíše zhubnout. Ne že by tam bylo málo stravy, naopak, ale beru to jako výzvu. Co se mi nedaří doma, zkouším zrealizovat tam. Párkrát se mi to povedlo, téma pokrmu a pití považuji za druhořadé. Nicméně tamní džusy guava miluji, jsou mé oblíbené. -- Možná se k tématu Vy a Egypt ještě vrátím. Zatím díky a úspěšnou aklimatizaci v Kocourkově.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, za Vaši reakci a přijetí omluvy... S tím šnorchlováním to tam bylo zkrátka všelijaké. Spíš tam teď frčeli potapěči.

A podle mne: už na to nebyla i vhodná doba celkově. Laickým odhadem by to chtělo tako měsíc dřív.

Ano, jsme doma letem QS1223 - akutálně trpím šokem z teplotních rozdílů cca o nějakých 25.C. Tak je to se mnou všelijaké. Potím se, smrkám... beru to jako "folklor", které k takové věci patří.

Upřímně: chápu Vaši slabost pro danou destinaci. A i když v blozích trochu frflám na drobné problémy (o tom se líp píše, jak známo) - myslím, že rozhodně nelituji, že jsem se tam vypravil a už ve mně hlodá myšlenka, že příští rok... kdovi.

Lidi jsou tam skvělí - zejména pokud to nejsou obchodníčci nebo lovitelé jinch služeb. Střední management orientálsky dává najevo svou "pozici" přinejmenším nicneděláním. Co beru jako normální. Ale jinak bylo vše, jak má být.

No a minimálně ještě tři blogy vyjdou. Děkuji a mějte se fajn.

0 0
možnosti
Foto

Do moře nechoď, byla by škoda, kdyby si na tobě pochutnal žralok. Za blogR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, role jsme si prohodili. Já ochutnával žraloka a ne on mne.

Tedy, pro upřesnění: zřaloka né, ale jejich ryby na talíři jsou strašně zajímavé a jedna tam dokonce velmi silně připomíná masem i tučností našeho kapra.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,20
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.