Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Martine, začíná tady být veseloR^

0 0
možnosti
PK

Já stále doufám, že naši domorodci ten smysl pro humor mají a zejména ty starší ročníky, kteří si ho zachovali z období před sametem. A pokud mě konkrétně trochu chybí, tak ráno zapnu You tube a mrknu na "Just for laughs gags" a je nastartováno...:-):-):-)

1 0
možnosti
JK

Dosáhl jste toho, že jsem si našel co je to vlastě ten humor, zajímavé, to jsem nečekal.

Děkuji.

0 0
možnosti
JS

Ano přesně jako v tom vtipu. Ze života jedné vodárenské společnosti. Vodu jsme vám zdražili protože nám vzrostli náklady , no vy jste začali šetřit tak jsme vám ji zase zdražili abychom pokryli náklady. No přece se nebudeme uskrovňovat a krátit zisky.

0 0
možnosti
JK

Pane Soukup jsou lidé ze kterých se sypou vtipy a vy se můžete potrhat smíchy. Pak jsou lidé, kteří zazdí jakýkoliv vtip i ten nejlepší, neumí ho "podat", bohužel vy ho neumíte ani napsat. ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 15,81
  • Průměrná čtenost 1152x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.