Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dovolím si nesouhlasit se zvýrazněným textem "....půjčíte-li kamarádovi peníze, musíte se rozhodnout, zda chcete mít peníze nebo kamaráda". Nikdy jsem v tomto ohledu problém neměl. Půjčoval jako kamarád z vlastních finančních prostředků i coby franšízant jedné nejmenované banky. Cca před dvaceti lety jsem přišel o 50 tis. Kč, které jsem z lítosti "půjčil" spolužákovi z gymplu, kterému už nikdo nikde půjčit nechtěl. Tahal jsem to z něj dlouhá léta. Do té doby než umřel a já se chtě nechtě musel smířit se skutečností, že za blbost se platí

0 0
možnosti
MB

Dobrý blog, tak píše normální člověk. Přidávám to své. Neznám nikoho, kdo by o prachy nepřišel. Třeba můj přítel, ing ekonomie. Přece všechno zná lépe, jako já. Zchudl jsem a zbohatl. O prachy a zkušenost .

Poupravím tvrzení autora blogu. Náš stát, je pořád solidární. Průběžný důchodový systém, zdravotní péče. Lidé přispívají a tratí. Kdo do pojistného dal více, dostane méně. Zdravý žehrá, že není nemocný. Rku na srdce, asi to jinak nejde. Bohatší podporuje méně úspěšného, zdravý rovněž ochoří. Jistě, jde o parametry ...

Rozpočet, je skutečně Zákonem roku. Asi by měl fungovat. "Lidi, na více už nemáme". Příčiny různé, Covid, recese, nákladný stát. Kdo má k tomu odvahu? Zatím se objevil pouze jeden - M. Kalousek. Staňura se nesměle pokouší o totéž. Bolí to, je to nepříjemné. Je úžasné rozfcat prachy, v době hojnosti. Aby nám, bylo lépe- Pro mne, ještě úžasnější. Viník kritizuje snahu hospodáře. Co více. Pýří se u toho, jako páv ... Toť moje glosa :-)

2 0
možnosti
Foto

Blahopřeji k reklamě. --- Také jsem kdysi půjčil (mladická nerozvážnost), kamarádce-cizince. Chtěl jsem mít kamarádku i peníze, neměl jsem ani jedno, ani druhé (když zvedla kotvy a zmizela za Atlantikem). Život = zisky i ztráty. --- Přeji vydařený den.

2 0
možnosti
Foto

Je vidět, že jste obdobně dobrá a důveřivá duše jako já.

To jsou ty "krásný ztráty". ;-D

Mějte se a Vám také hezký den.

2 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Chytristika a spekulace ruku v ruce... (A neslouží ke cti nikomu, ani naší vládě, páni ministři - a poslanci). Český Hoza není na štěstí tak hloupý aby to neprokoukl. Rv;-D.(Úvaha ke zvyšování cen energií).

3 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,43
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.