Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I72v27a81n14a 86L48a31n86c92e

29. 5. 2022 12:06

Měla jsem elektrické psaní stroje, ty tak krásně šuměly. Přeji krásnou neděli.R^

0 0
možnosti
MB

Na rozdíl od stěžovatele nepřemýšlím, zda mně čtení Vašich textů obohacuje či ne. Vnímám ale, že mi čtení Vašich příspěvků baví! A tak posílám karmu a přeji krásný den.

Ten psací stroj byl super, učila jsem se na něm psát všemi desíti, abych se to posléze mohla odnaučit. Můj PC program tehdy ještě neznal diakritiku ;-D

0 0
možnosti
PK

Přesně takový jsem měl a k tomu bílé pouzdro, teď už překlady dělám moderně ale tenkrát to byla někdy lopota...;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Jasně a stručně... Obohatit nás může i jarní příroda. "Krásný vzhled je na ten boží svět,/ Ty modravé hory mají pěvců sbory/ modravé doliny - města dědiny..." Hurá do přírody! Zdravím, pane Martine. :-PR^

2 0
možnosti
Foto

Inu, čtenáři nám ukládají různé povinnosti... postavil jste se k tomu čelem ;-DR^

2 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,42
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.