Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Komunistický režim si dal záležet na tom, aby všem bylo jasné, že je krutý a krvavý a bizardně tak od nich vyznívalo hlásání lásky a míru. To způsobovalo silnou autocensuru a často popírání logiky. Dnes jsou některé scénky dost úsměvné, až srandovní, ale tenkrát by se v nás krve nedořezal.

Soudruzi zaeaní.

0 0
možnosti
Foto

Metody cukru a biče, kombinované s chlebem a hrami. Nic nového. Dnes ,,vylepšené" potopou informační;-)

1 0
možnosti
Foto

R^:-) Hoj a hoj, v politice máme zastání, když ona sebe samu ochrání. Ta není žádná kleč. Je to jasná znaková řeč;-)

1 1
možnosti
Foto

Zdaleka ne všechno se mi dnes líbí.

Ale můžete li psát o zákazech a cenzuře, tak jsme na tom furt dobře.

3 0
možnosti
MV

O co se bojíš, proboha? Sleduju, jak píšeš o cestování. Vidím jak jíš a piješ a máš vlastně fajnovej důchod. Co by ti ho asi tak mohlo pokazit - kromě doporučení lékařů?

1 1
možnosti
KT

Mně ale Marku taky vadí plíživé regulace a omezování svobody slova, i když zatím mírné.

3 0
možnosti
JH

Ty dnešní zákazy a manipulace mi přijdou mnohem zákeřnější, podlejší, nežli ty komunistické...Stačí jen sledovat veřejnoprávní média!:-(

2 2
možnosti
Foto

Chceš-li, důvěřuj. Jen radši moc neprověřuj;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,42
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.