Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Teď jste to vědecké redakci ČT zase nandal! ;-D

Když jsem viděl fotky z vaší grilovačky, včetně "grilovače", tak ani toho buřta bych si nevzal. To radši, co s vyhořelým jaderným palivem.

0 0
možnosti
Foto

To jste mi to zase nandal! ;-D

Asi je vám jedno, co Česká televize vyrobí za veřejniprávní peníze.

Kéž byste aspoň z jedné setiny věděl, jaký je rozdíl mezi rádně opečeným vuřtem (ani gramatiku neovládáte) a vyhořelým jaderným palivem. * Doporučil bych vám mimo jiné si zajet do Černobylu.

0 0
možnosti
IB

I36v79o 44B63o61u16š38e

21. 6. 2022 10:20

Škoda, místo nějakých nudných technických detailů mohla být fascinující reportáž třeba o tom, jak jste musel měnit baterky u walkmana. Ale nevzali vás s sebou, hlupáci.

Vy jste ale brblal.

4 0
možnosti
Foto

Stejně jako u kolegů: asi je vám jedno, co veřejnoprávní ČT vyrábí za vaše poplatky.

A baterky jsem si zaplatil ze svého. Na rozdíl od reportáže ČT. ;-) Obávám se ale, že vám ten rozdíl ani nedojde. Z konzumentů jako vy, musejí v ČT skákat radostí.

V reklamni agentuře jsme tyhle týpky nazývali "jouda" ;-D

0 0
možnosti
JB

J86i76r34i 81B39o35r

21. 6. 2022 9:50

To že to nezajímá zrovna vás, neznamená že to nezajímá někoho jiného.

Je to jako vaše sdělení co jste měl na "grilovačce" k večeři.

4 0
možnosti
Foto

Grilovačku necpu za veřejnoprávní peníze ČT celému národu ale píši tady pro sebe, pár známých a pár hejtrů,a by měli o čem brblat. A hlavně by se hejtrům mělo rozsvítit, kdo a co za to. Přinejhorším se jděte zeptat do DP a na magistrát.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,42
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.