Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Opět jsem si Váš článek se zájmem přečetl a prohlédl. Zajímalo mě, kde přesně jste byli a byl jsem potěšen, že je to v textu zmíněno. Myslím, že naproti přes ulici pobýval pan Kramný (v Titanicu) - to jen jako zajímavost. Hotel působí sympaticky, jen nevím, jestli je až tak ideální pro skalní šnorchlaře; já jsem jezdíval jinam. Hurghada jen jako letiště a pak hurá na jih směr Safaga. --- Těším se na další postřehy.

1 0
možnosti
Foto

Zdravím a děkuji za stálou přízeň.

Je to přesně tak jak říkáte. Toto místo je spíše na koupání - pro mne tedy určitě, pokud mne do vody někdo dostane.

Na šnorchlování si udělal synovec extra placený výjezd a moc se mu to líbilo.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS