Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^:-)Diskuze? A pod blogy? Kolikrát mám opakovat, že zde žádné diskuze nejsou. Zase, abych o tom diskutoval;-(Pod blogy;-D

2 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, pane Jiroudku. Nesou - jenom tvrzení proti tvrzení... :-/ Až do omrzení. ;-D

4 0
možnosti
JB

J49i20r53i 32B35o16r

31. 10. 2022 8:10

Nechci vám radit ale opravil bych to na "v kampani" Líbí se mě jak Babiš podrazil vlastní lidi ,že to vybreptal den před ohlášenou tiskovkou. Krásně si s nimi vytírá.

5 0
možnosti
ST

"Stejně tak, jako že stěží lze předpokládat, že by sněm ANO neschválil jeho kandidaturu."

Sněm??? ;-D

Vždyť o tom nerozhodovalo ani předsednictvo, s. Babiš o tom rozhodl sám. ;-)

3 0
možnosti
Foto

Beru zpět. A opravuji: samozřejmě jde o předsednictvo. ;-)

Nevím, proč mám namísto toho v podvědomí "zaseto" sněm. Zpětně si uvědomuji, že jsem to napsal i v jedné diskusi.

Stane se.

Máte připraveny kameny?

2 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,43
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.