Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

"Snídaně - se pojedná tak, že se sní, co zbylo z předchozího dne. K tomu se uvaří káva."

Tak tohle jste si hodne zjednodusil. Pokud by jste jedl z predchoziho dne nasi lemak, tak budete mit takovy prujem, ze budete letat na tandas kazdych par minut. Nasi lemak nekoupite uz v poledne presne z tohoto duvodu. Stejne tak mee gorenj, behoon a dalsi jako roti prata budou cerstve.

Uz jenom jak o tom pisu slintam jak Pavlovuv cokl. :-)

0 0
možnosti
Foto

Obávám se, že na vesnici to chodí trochu jinak. Tam se pro jídlo musí hezky daleko... Aspoň podle toho, co jsem zažil. A předpokládám, že místní vědí, co mohou do druhého dne nechat a co nikoli. ;-) Takže žádné zjednodušování.

Ale až bude potřeba napsat, kuchařku reálií, doporučím Vás.

0 0
možnosti
Foto

Jaké z toho plyne ponaučení? Když má člověk problém s očima, tak nejezdit na druhý konec světa. Vyjde to nastejno, jako když před rokem jsem byl na očním v Kolíně. Vlastně o dost levněji se stejným efektem ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 15,80
  • Průměrná čtenost 1152x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.