Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přesně - tvl, teď momentálně sledujou seizmickou aktivitu na - vlastně je to jedno. Teď jste vyhrál ...

2 0
možnosti
DR

Asi jim to poradila Honsová, ta takhle perlí dosti často.

3 0
možnosti
BT

No jo,no,dnes hic není, takže podle vás měla být debata o účinnosti deštníků a svetrech...

3 0
možnosti
LH

Vkládat někomu něco do úst se zpravidla nazývá demagogie

0 0
možnosti
MV

a tohle je pro tebe vazne tema?...

tusim - CT...

5 3
možnosti
Foto

Martine, také koukám co nám ty televizní "rosničky" předpovídají... To zamračené nebe mi tedy celkem nevadí, na koupaliště se nechystám, naše záhonky rajčat a okurek, déšť potřebuj. Aspoň nemusíme chodit zalévat. Jo, ale než takové matoucí předpovědi počasí, to raději nic. To už je líp za starých časů předpovídali ti dřevění, kolem domečku putující, panenka s panáčkem, anebo vlaštovky, které před bouřkou létali nízko u země. A uvidíme jestli se v ČT s novým brněnským ředitelem Součkem dočkáme nějaké pozitivní změny. Zatím mě potěšilo aspoň to, že prý vždy večer o víkendech budou pravidelně zařazovat historické filmy. Mám je ráda, aspoň si něco připomenu - a dozvím. To, co se dnes České televizi o víkendech vysílá , je jedna hrůza. Buď rádoby humorné (nudné), anebo detektivní seriály se stále stejnými herci, anebo prastaré filmy z archivu, nebo koupené za babku, které jsme již viděli nejmíň dvacetkrát. Ještě že se dá dívat na pořad a koncerty na ČT24. To snad zachovají. O snaze ČT zvýšit koncesionářské poplatky už ani nemluvím. Dobré ráno, Martine, hezký den - i celý víkend.

6 6
možnosti
IL

I33v10a27n28a 26L48a91n42c89e

24. 6. 2023 10:55

Jo, globální oteplování se už projevuje v lidských myslích. I ve slunné Georgii máme letos také hodně deště.

2 1
možnosti
Foto

Máte pravdu, tenhle blog je toho zářným příkladem

2 5
možnosti
Foto

A už vás někdy napadlo zajímat se jaké je počasí v celé České republice? A co předpovídala neomylná Česká televize?

4 5
možnosti
Foto

ČT prezentuje to, co dostane od Českého hydrometeorologického ústavu (ČHMÚ).

Takže vaše úvaha je trochu mimo mísu.

Ale kdyžČT nemáte rád, tak všechno přijde vhod.

10 6
možnosti
RK

Už vás někdy napadlo, že Česká republika není jen Praha? Na tom telefonu máte od 12 hodin jasno. Myslíte, že na to, abyste se spálil potřebujete 30 stupňů?

7 5
možnosti
Foto

Martine, taky jsem to viděla a pobavilo mě to. Ale protože jsem jen procházela obývákem, kde pořad sledovala maminka, tak netuším, jestli se to netýkalo dovolených, ale myslím, že nikoli, že se to vztahovalo opravdu k místní předpovědi počasí .

3 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,43
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.