Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Člověče s tím výkonějším elektroměrem jste mě pobavil. Chápu, že jste třeba technický antitalent, ale alespoň jste si mohl zjistit o čem vlastně píšete. No a s tou odstávkou teplé vody? To asi budete muset na svého dodavatele. Pražská teplárenská, která obsluhuje větší část Prahy, má totiž odstávku na tři dny.

1 0
možnosti

Zdůvodňují to nutností oprav a přitom si v tom období vybírají dovolenou. V našem městě to tak taky chodilo až do doby, než si starost o dodávky tepla a teplé vody vzala jiná firma. Dnes je to otázka přerušení dodávek teplé vody na 1 až 2 dny.

1 0
možnosti
Foto

Já bych jim to samozřejmě zas až tak nevyčítal, ale pravdu díte. Vsadím se, že ti "naši" tepláři mají teď celopodnikovou dovolenou.

0 0
možnosti
Foto

Japonské elektrické WC, to jako že WC s bidetem?

0 0
možnosti
Foto

Ano, základem je bidet. Zpravidla to má ještě další doplňky - např. sušení, vyhřívané prkénko, přední mytí (jistě mi rozumíte).

Je docela důležité se poradit napřed s odborníkem. Lze pořídit jen dekl nebo celé WC... A musí se to samozřejmě vejít do aktuální místnosti.

A samozřejmě je třeba zvážit, kolik chcete investovat. Ceny se pohybují řádově od tisícovek až do výrazně deseti tisícovek (průměrně zhruba 10 - dekl - až 60 tisíc - celé WC).

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,43
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.