Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezky se to četlo pane Faltýne i když horory zrovna nemusím. Na Krétě ani na Kypru jsem nikdy nebyl i když o tom hodně dlouho přemýšlím. Po vašem prvním příspěvku se mi tam už tak nějak moc nechce Btw zajímalo by mne na kolik vás tato law cast dovolená přišla?

0 0
možnosti

Jen leťte. My navštívili Kypr i Krétu a vše bylo v pohodě. Letos v květnu na Krétě s českou CK z Prahy, 2 osoby, 14 dní ve 4* s polopenzí a bohatými stoly, s výhledem na moře a pojištěním celkem za 44.000 Kč.

1 0
možnosti
Foto

Ti jsou všude...

A jinak fajn čtení. Karma, díky a pokračujte.

4 0
možnosti
Foto

Tak další blogerský cestopis jsem podvědomě tak brzy nečekal, - díky za něj, milý Martine. Vidím, že si vybíráte ne vždy cestu nejmenšího odporu, řečeno elektrotechnicky. To náš tým nasedne příští týden do letadla na Ruzyni a hladce přistane v Šarmu. Alespoň doufám. Ještě předtím ale víkend v Praze - oslava "50" jedné členky rodiny. ---Tak se mějte a buďte zdráv (já se vykřesávám z nachlazení - což je něco, co teď potřebuji teď všeho nejméně - naštěstí bylinný čas Samahan z Přední Indie je učiněný zázrak).

4 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Lubomíre. Přeji úspěšné vykřesání se, pohodovou oslavu a úspěšný výlet.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,43
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.