Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ač v Egyptě, také jsem byl před týdnem na Santorini. I když bez Danušky. Viz foto zde: https://lubomirstejskal.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=805669

1 0
možnosti
Foto

Skvělé fotky! Víc ode mne tam...

1 0
možnosti
JV

Pobavili jsme se a díky vám blíže poznali Santorini. Paní Danušku jsme také zažili už v květnu roku 2009 na několika výletech. Tehdy s CK Václava Fischera, která v červenci zkrachovala a my to ještě stihli v pohodě.

3 0
možnosti
Foto

Věřím, že paní Danuška byla stejná už tehdy Mimochodem, mi za blog poděkovala. Odkaz jsem jí samozřejmě poslal.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,43
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.