Diskuse

Jdi k šípku!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobrý den, Martine,

rád čtu vaše příspěvky. Ten, pod kterým v tuto chvíli diskutuji, přinesl i nějaké fotografie. Staré, černobílé, jedinou barevnou.

Moje manželka, která měla svoje fotografie z dětství v nějaké krabici, mne před časem donutila ty fotky naskenovat, upravit a musel jsem udělat místo klasického albumu fotoknihu. Protože jsem bloud a takto sugestivní úkol si nezlehčuji, jsem zauvažoval nad tím, že jestliže Francouzi dokázali svého černobílého Fan Fana Tulipána obarvit, pak určitě dokážu i já nakolorovat obyčejnou černobílou fotku.

Zkusil jsem to i na vašich obrázcích - nabízím vám je tak, jak jste je ještě nikdy neviděl. Třeba vás to zaujme: https://eu.zonerama.com/pavelduran/Album/10329484?secret=74352Vv4jPFoeKBc02yN5W5C3#check-duplicates.

Jestli se vám to líbí, napište mi na e-mail 606747565@seznam.cz

Pavel

0 0
možnosti
IL

Moc zajímavé čtení, že jste přišel tak brzy o maminku, musela být pro vás velká bolest. Chodila jsem ráda na borůvky, houby sbírám nerada a vůbec je nerozeznám. Klidně bych přinesla domů zabijáky.

0 0
možnosti
Foto

Také mám za sebou podobnou krušnohorskou zkušenost z dětství. Houby, ty byly OK, les začínal za naším rodinným domem, ale když maminka osedlala dvousedadlového Pionýra Jawa 20 a zavelela: "Jedeme na borůvky!", byl jsem značně roztrpčen. Na houby chodím rád dodnes (právě s ženou domlouváme, kam na ně vyrazíme o víkendu), ale sběr borůvek: NE!---Se zájmem a s díky přečteno. Příjemný den, Martine.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji a nápodobně.

Dnes jsem si den nečekaně zkrášlil cestou kolem Chrámu sv. Mikuláše - je to právě 350 let od položení základního kamene chrámu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,43
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.