Diskuse

Švy dětství

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moje nejstarší vzpomínka je asi ze tří let, kdy jsme se přestěhovali, a já si našla kamarádku. Kamarádství nám vydrželo celou školku, základní školu i gymnazium. Kamarádit jsme se nepřestaly, ani když jsme se časem obě vdaly a odstěhovy do jiných měst.

0 0
možnosti
IL

I38v66a84n14a 27L78a68n38c95e

23. 9. 2023 12:17

Těším se na pokračování

1 0
možnosti
MS

Léčiva? Mariánská? Fakt? A do kterého roku? Nás v únoru 1978 (nad hlavou Remek) hned druhý den vyhodil správce z této chaty jenom proto, že u jsme nás na pokoji hráli karty s holkami (ty bydlely tuším v chatě VŠE), neboť dámské návštěvy jsou prý zakázané. Vysokoškoláci na horách v roce 1978! Taky hezký šev ...

1 0
možnosti
Foto

Tak to Vám věřím a nezávidím!

Pravděpodobně už to nebyl můj otec - foto v blogu najdete. I když mu nechci křivdit On byl ale, bohužel, vždycky až příliš velký pedant.

Faktem je, že se někdy v té době odstěhoval zpátky do Prahy, abych to neměl ze studií tak daleko domů.

0 0
možnosti

Velmi zajímavé, včetně dobových fotek, moc smutná zmínka o mamince, a celkově potvrzení toho, že bez ohledu na panující režim jsou nejdůležitější lidi v nejbližším okolí, ať rodina, sousedi, škola či práce, a hlavně kamarádi, přátelé.

3 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,43
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.