IL

I78v43a31n47a 41L67a86n37c41e

15. 3. 2024 10:32

Také jsem byla nadšena ze své první návštěvy. Říkala jsem si, že tolik usměvavých a přátelských lidí jsem nikdy nikde neviděla. Každý se mě ptal: How are you? nebo How are you doing? No, zajímalo by někoho v Čechách, jak se mi daří? Tam se vždycky akorát vyštěkne: Dobrý den.

Byla jsem nadšena a Nik ze mě šílel: Oni nechtěji vědět, že tě právě bolí hlava.

Ne, tak proč se mě ptají?

No, nadělala jsem se tady ostudy

Foto

Je vidět, že my Češi umíme dát Američanům /a nejen jim/ se svojí srdečností pořádně zabrat

  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,42
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.