Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Huffnagellův duch

10. 11. 2011 16:09
A já mám příbuzné v Argentině.

Jsem ztracen...Jinak karma jak Brno !!!

0 0
možnosti

standysman

10. 11. 2011 15:16
Tak to jsem měl asi štěstí

Objednávali jsme z USA nějaké prádlo od Victoria Secret. Na poštu zaslali emailem naskenovanou plnou moc a formulář na elektronické upozornění o příchodu zásilky ze zahraničí. Pak přišel email o tom, že zásilka je již na celnici s naskenovanými všemi dokumenty co u zásilky byly. Zaslali jsme zpět mailem, kopii o zaplacení, screen z eshopu, fakturu, a informaci, že je to pro osobní účely, vyrobeno převážně z bavlny a lycry a že je to určeno k nošení na intimních partiích ženského těla. A pak cca po 14 dnech přišlo klasický oznamčo od místní pobočky pošty s cenou cla a jejich poplatkem. Takže až na tu dobu to bylo docela v pohodě. Každopádně mě to taky moc nebavilo čekat skoro měsíc. Takže další zásilky si necháváme posílat přes UPS, 2-3 do čech, mají vlastní celnici na které to je max. 2dny a pak přijede černý auto a předá zásilku. Není to o moc dražší než klasická pošta, ale máte doma zboží do týdne a nemusíte dělat vůbec nic.

0 0
možnosti

Martin Faltyn

10. 11. 2011 22:39
Re: Tak to jsem měl asi štěstí

Děkuji Vám za větu: "Zaslali jsme zpět mailem, kopii o zaplacení, screen z eshopu, fakturu, a informaci, že je to pro osobní účely, vyrobeno převážně z bavlny a lycry a že je to určeno k nošení na intimních partiích ženského těla."

Přesně to je dle mého názoru porušování řady práv a přesně kvůli tomu jsem se obrátil na ombudsmanku České pošty. Protože, co je komu do toho?!

0 0
možnosti

PeTaX

10. 11. 2011 11:42
Čemu se, pane Faltýne, divíte?

Stát je přesně takový, jaká je jeho pošta.

A jak vtipně poznamenal jeden kolega: (skoro) každý stát světa má u nás jedno velvyslanectví. Jen Peklo má u nás velvyslanectví dvě: státní Poštu a státní Dráhy.

0 0
možnosti

Martin Faltyn

10. 11. 2011 12:24
Re: Čemu se, pane Faltýne, divíte?

Myslíte, že se v 54 letech ještě něčemu divím?

Proč myslíte, že to srovnávám s pohádkou O kohoutkovi a slepičce? ;-)

0 0
možnosti

eNden

10. 11. 2011 11:39
*********

Neskutečné a ponižující...

0 0
možnosti

vera1

10. 11. 2011 7:55
všechno je relativní

přišlel mi balíček ze zahraničí.  Česká pošta standartně nabízí, že vyřídí celní poplatky, proto jsem jí mailem poslala všechny náležitosti, t.j. doklad o zaplacení  a plnou moc. Pak už jsem jen čekala, týden, druhý týden, třetí týden, jak kohoutek na vodu ve známé čeké pohádce, já byla ovšem  spíš slepička, neboť jsen bláhově uvěřila, že ČP vše zařídí. Po měsíci jsem se do Prahy rozjela, protože jsem měla strach, že balík pošlou zpět do Jihoafrické republiky, tudíž bude snazší jet 150 km do Prahy, než letět do Afriky. Musím říct, že jsem byla příjemně překvapená, protože za 20 minut jsem měla vše vyřízeno - procedury které popisujete,  a balík si odnášela.  Ještě musím podotknout, že celníci jsou vždy ochotní a příjemní, což je na úřadech skoro zázrak. Věci jsou někdy relativní, co jednou připadá jako neskutečná buzerace, jinému jako příjemná procházka , podotýkám, s jistou nadsázkou.;-D

0 0
možnosti

Martin Faltyn

10. 11. 2011 8:36
Re: všechno je relativní

Inu, aspoň jste se zase podívala do Prahy a tak věřím, že to celé byla pro Vás příjemná procházka.

Ovšem, v porovnání s tím, že před tím si člověk prostě došel na doručovací poštu a vše vyřídil u jednoho okénka na přepážce, je tohle opravdu "pokrok." ;-);-D

Přeji Vám více podobných příjemných procházek. R^

0 0
možnosti

VyMeTaky

9. 11. 2011 23:04
Vy jste aspoň dostal svojí zásilku.

Mně Česká pošta zabordelila zásilku z ciziny. A každej si s váma akorát vytře, že pošta nic, že to na celnici, a celnice zase, že celnice to nemá, že mám jít na poštu.

0 0
možnosti

Martin Faltyn

9. 11. 2011 23:26
Re: Vy jste aspoň dostal svojí zásilku.

Máte pravdu. Měl jsem štěstí v neštěstí,

Podobně jako jedna známá, která vůbec nechápe oč se jedná neb je cizinka zde žijící a právě se "orientuje" díky tomuto mému blogu. Dneska! mi poslala zoufalý email ať jí poboha pomůžu co s tím, neb je až v Olomouci a tohle se yvžozujejen v Praze... aby mi pak po 4 emailech šťastně sdělila o 2 hodiny potději, že je vše zapomenuto, že se jí ozvali, že Česká pošta zásilku předala k přepravě za ní do Olomouce.

Upřímně s Vámi soucítím. Obraťte se na ombudsmanku, víc Vám, bohužel, neporadím.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,42
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.