Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moje zkušenost:

- Přijít hned s otvíračkou, to tam ještě není tolik lidí.

- Nejprve Antikvariát Fryč - později je těžce obležen. Pár titulů které hledám nosím v hlavě, tituly které mi padnou do oka, ale nic o nich nevím, najdu na mobilu http://www.cbdb.cz

- Návštěva mobaknihy a koupě slevových novinek od (pro mě nejlepšího českého žijícího autora) V.Vondrušky

- Návštěva sci-fi / fantasy = ikárie a pevnosti. Ale nějak začínám stárnout, poslední roky mě tyto stánky moc nezaujaly.

- Projít knížky v Albatrosu, zalistovat, zavzpomínat na dětství a něco vybrat synovi.

- Koupit manželce ženský román od Alexandry Potter.

- Pomalu projdu zbytek kdyby mi něco padlo do oka.

- Audio knihy mě osobně nezajímají, jsem čtenář, ne posluchač.

- Zrovna tak knihy zahraniční (střední část výstavy), číst v rumunštině, turečtině, nebo norštině není můj šálek čaje. Ale proti gustu...

1 0
možnosti

Letos jsem utratil asi 2tis Kč. Ale nelituju. Mít víc času, nervů na ty davy lidí (hlavně dětí - školy tam nahnaly celý třídy) a k dispozici asoň dvoukolák, abych to uvezl :-) Zdržel bych se i dýl. R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS