Diskuse

Mých 52 000 íček a 2 podpisy Miloše Zemana

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kupodivu s vámi docela souhlasím. Je to opravdu hrůza, co Zeman podepisuje za zákony.;-(:-P

0 0
možnosti
Foto

tak že bychom udělal sbírku a všichni dali íčka na dobročinnost? :-)

0 0
možnosti

Protoze se mi iDnes cim dal tim vic nelibi, chtel jsem ma icka venovat na dobrocinne ucely. Ovsem koho by ta nabidka zajimala?

Tak s temi vic nez 50 kiloicky budu zit i nadale. Skoda.

Kdyby nekdo vedel, ktery detsky domov, ci domov duchdcu mel o tu nabidku zajem, dejte prosim vedet.

1 0
možnosti
Foto

Nevím, jestli je možné íčka přenechávat někomu jinému (myslím si, že ne), zda by to administrace iDnesu povolila a zda by to místní informační systém nějak zvládl.

Termín kiloíčko se mi však moc líbí. Byl bych pro to, aby administrace každému čtenáři na jeho požádání zaslala jeden milibitcoin za každé kiloíčko. Celkem skromný návrh, ne? ;-) Čtenář by pak mohl sám zvážit, jak s takto obdrženými zlomky bitcoinů naloží. Zda je použije pro sebe nebo dá na charitu.

0 0
možnosti

Řekl bych, že dost přeháníte - tedy pokud jde o ty ceny za ička:

Poštovné, když si tu cenu člověk nechá poslat domů je gratis...

Teď zrovna jsou tam 2 výborné české filmy na DVD za "hubičkovou" cenu 500 íček.

Občas tam bývají lístky na fotbal (Sparta či Slávka) opět za "hubičkovou" cenu

Bývají tam i lístky na zajímvé koncerty či turné.

I knížky jsou některé slušné (nemyslím pí Šichtařovou)

Ale je pravda, že dříve to bylo s cenami daleko lepší - pro mě byly nejatraktivnější lístky do Divadla Na Jezerce, které jsem si několikrát vyíčkoval :-)

1 0
možnosti
Foto

Inu, asi jsem podstatně náročnější, než Vy - bez urážky.

Jak říkám, lepším češením by byly slevové kupony např. na eshopy.

Jsem rád, že se Vám líbí fotbal. Mně se ovšem spíše líbí golf. Přísně vzato touto logikou... ;-)

2 0
možnosti
Foto

Tak jsem se koukl na ty ceny za íčka, ta kniha od Šichtářové za 50 000 je teda super! Neumím si představit, že by tohle veledílo chtěl někdo i zadarmo.

3 0
možnosti
Foto

Třeba by si z ní někdo vystřihl všechny její fotky a někam si je nalepil. ;-)

A jak si vysvětlujte, že její články mají tak vysokou čtenost a karmu? Já to nechápu.

1 0
možnosti
Foto

Já mám íček již 87 000 a také nevím, co si s nimi počít. Moc mi to však v hlavě neleží.

Napadlo mne, že by měla být možnost íčka využívat na iDnes stránky bez reklam. Stránky bez reklam je možno získat za 89 korun měsíčně. Pochybuji však, že by toto iDnes schválilo.

Pokud si myslíte, že když máte 52 000 tisíc íček, tak že můžete 520 krát porušit kodex diskutéra, tak to se myslím mýlíte. Pokud Vám bude smazáno v krátké době 10 příspěvků, tak dostanete ban, bez ohledu na to, kolik ještě budete mít íček.

1 0
možnosti
Foto

Ale no jistě, že to vím - ale Vy jistě chápete, že to bylo míněno statisticko-matematicky, nikoli fakticky.8-o

Vše je dohledatelné přeci v pravidlach.

Ale napadlo mne, že by nám mohli převést íčka na bitcoiny, co Vy na to? ;-)

1 0
možnosti
Foto

;-) Pokrok nezastavíš. A již dávno jsi vědomě/nevědomě registrován, a nejen na těchto stránkách, tudíž i nejen sledovatelný ale i sledovaný, občas třeba i ,,naprášen". A to vlastně všude8-o:-( Jo, pokrok ...;-)

3 0
možnosti
Foto

Jistěže. Pochopitelně jsem se tomu "pčizpůsobil" jako každý správný Čech, ;-D

2 0
možnosti