Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K23a53r74e96l 10C65a65c95h

5. 8. 2017 17:10

Hezká připomínka i poučení o původní předloze. Oldřicha Nového jsem měl vždy spojeného s první, černobílou televizní inscenací operety Mam'zelle Nitouche, kde byl autorem českého textu a zahrál si slavnou roli varhaníka od Vlašťoviček. Škoda, že se do dnešní doby nezachoval její záznam.

2 0
možnosti
Foto

Jo, taky jsem se po onom záznamu mé milované Nitušky (tuším karlínské) pídil, v době, kdy jsem v její jiné inscenaci hrál. Dokonce i s ČT jsem tehdy korespondoval, ale ten telerecordingový záznam se prý kdysi ztratil. Škoda.

1 0
možnosti

Pan Nový byl pan herec, jen mě vždycky překvapovalo, že zrovna on byl takový idol žen, přitom žádný krasavec. Že by to byl tím, že dříve byly ženy inteligentnější a vnímavější k vnitřku muže?

0 0
možnosti
Foto

Kristián pana Nového je umělecká postava. Z těch reálných je nejnezapomenutelnější pan Kodet.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS