Diskuse

Přehnanost, podbízivost nebo pod vlivem?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdravím pane Faltýne.

Pěkně jste to v diskuzi schytal. :-)

Pro mě je tento Váš blog zajímavou informací (podobně jako ten o novém knihkupectví na Chodově).

Nejsem úplně typický televizní divák a na pořady tohoto formátu už dávno nekoukám, ale Šípovo talkshow mi dříve přišlo právě kultivovaností moderátora a nepotlačováním hostů moderátorovou exhibicí (zvlášť ve srovnání s Krausem) v rámci žanru (v Česku) docela přijatelné.

Jsem rád, že díky tomuto Vašemu blogu neudělám tu chybu, abych si náhodným přepnutím programu v TV, zkazil docela pozitivní náhled na Šípa.

Ty Vaše blogy považuji za to zajímavější co lze na této platformě číst, tak se nenechte otrávit negativními názory v diskuzích.

Díky.

0 0
možnosti
Foto

8-oproč se z každého neúspěšného autora se stává kritik???

1 0
možnosti
Foto

A co byste potom dělal? 8-o

1 1
možnosti

D58a26v36i22d 34V33l48k

10. 9. 2017 9:38

Já se díval. Je to nenáročný druh zábavy a Šípa mám rád , protože umí laskavý humor. Nevím, kdo podle Vás, jak naznačujete, je na návykových látkách, jestli režisér , nebo snad pan Šíp, ale pokud o tom nemáte řádný důkaz, tak je Vaše tvrzení na pár facek kolego.:-/

2 1
možnosti

Kouknul jsem se, bavil jsem se :-)

3 0
možnosti

Díval jsem se, bavil jsem se. Vše naprosto v pohodě, nějakou změnu rezižéra jsem ani nepostřehnul... Anebo vám vadí, že je to syn Františka Ringo Čecha?

6 0
možnosti
Foto

Zvláštní je tenhle blogový svět. Autor napíše názor na Všechnopárty a řeší se - autor!

1 1
možnosti

Názorem rozumíte to, že autor napíše už rovnou do titulku, že režisér či moderátor jsou pod vlivem návykových látek?

5 0
možnosti

Když se tak dívám na ten titulek Vašeho " blogu " , tak jste opravdu parchant .Rv

7 0
možnosti

Pod to se podepisuji.

1 0
možnosti

Tipl bych si, že nejste pravidelným divákem Všechnopárty. Jinak byste věděl, že takových "uchechtaných" sezení tam bývá více, záleží jen na sestavě.

8 0
možnosti

Pane Faltýne, kritika od někoho, kdo se podílí na "hodnotných" dílech páně Trošky, to je malinko chucpe.;-D

10 0
možnosti

P86e23t60r 26T41o33m10e42k

9. 9. 2017 12:10

Neviděl jse, takže nemůžu soudit. Z vás ale přímo čiší, že nemáte Šípa rád. Já zase nemám rád vás, který ještě navíc nic nedokázal.

7 0
možnosti