Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LC

ČT, jsou naprosto klasičtí spindoktoři. Když bych parafrázoval už hodně vousatý vtip o Brežněvovi a Reaganovi ... Byl závod v běhu na 100 m. Zůčastnili se Bolt, Babiš a Kalousek. Zpráva ČT o výsledcích závodu by zněla: Zatímco pan Kalousek se umístil na pěkném třetím místě, Babiš skončil předposlední. Na druhou stranu mně připadá, že po těch komentátorských fiascích při prezidentských volbách v USA a volbách do PS u nás, se ČT nepatrně zklidnila. Do nestrannosti má ale daleko.

24 4
možnosti

Kremlem placený Best, to je kapacita. I když od Fleet Sheetu do Parlamentních listů a Aeronetu, uznávám, to je posun;-D

5 9
možnosti
JO

Kremlem placený Best? Máte nějaký důkaz, nebo důvěryhodný zdroj, nebo jsou to zase jen vaše plivance?

7 0
možnosti
Foto

J73a96k70u51b 64R66o51t29h

13. 3. 2018 19:12

Boží. Můžu taky udělat nějaký dramaturgický rozbor vašich nehynoucích děl, jako třeba Figurky ze šmantů? Rozumím tomu asi tak úplně stejně, jako vy žurnalistice. Jistě budete mít radost. :-/

9 5
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 16,06
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.