Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DH

D77a71v24i44d 44H67o62r38á14k

31. 10. 2018 0:34

Díky, opravdu dlouho jsem tady nečetl výstižnější úvahu.

0 0
možnosti
DR

"Nejvíc mě vždycky pobaví, jak se vynoří řady odborníků... Nejlepším jsou v tomto směru média. A nejzábavnějším? Asi diskutující pod články a blogy... Je to radost sledovat a číst."

Přesně tak. Ty kecy o tom že to měl dostat ten a onen a pak ještě tenhle a naopak tenhle zase úúrčitě ne, jsou velmi zábavné. R^;-D

1 0
možnosti
SN

:-).............. Samozřejmě souhlas! Dnes na IDnesu jacísi odborníci tvrdě kritizovali výběr vyznamenaných! Odborníci.....na co? Kdo je jmenoval! Máte plnou pravdu, že ne president, ale novináři rozdělují společnost. R^R^R^

2 4
možnosti
JK

J63i28r20k30a 94K73o81r50n

30. 10. 2018 8:48

..teď jsi to rozsekl, Stando;-D;-D

8 0
možnosti
PK

..tak to nějak jeR^

4 1
možnosti
MB

Již jsem se vyjádřil u p.Nožičky. Nikdy spokojenost nebude - důvodů je kopec, (popsal jste). Já mám např. rozpor - Profesionální sportovec jede na Olympijské hry. Kopaná - tenis, nevím co si o tom myslet. Podobně u kultury - Krampol, David, Vyskočil, jistě živí se tím. Co to má společného se 100 lety ČR? Chápu např. brankáře Čecha - je tam mezinárodní přesah naší země. Krůpa - Fencl mají běžného občana zmotivovat k čemu? Pak mi ze života vychází - Nejlepší vyznamenání je to, které si člověk udělí sám sobě! Nabral na sebe - dobrovolně role = Manžel, otec, hospodář, vychovatel ... Pokud uspěje - Je vyznamenán ! ... :-)

1 0
možnosti
Foto

R^ještě se nenarodil člověk ten, aby se zalíbil lidem všem-váš blog se mi ale líbí moc a tak vám za něj posílám karmu paleček a poděkování:-)R^

9 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 15,81
  • Průměrná čtenost 1152x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.