Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásný blogR^ Její nevýraznější role asi v TV seriálu Karla Kachyni Vlak dětství a naděje, kde v podstatě hrála sama sebe, jen místo malé dcerky ztvárnila roli matky.

1 0
možnosti

Děkuji za článek.

Karma.

R^

1 0
možnosti

Byla velmi milá i v osobním kontaktu. Má maminka vzpomíná jak si u ní na stánku kupovala ručně modelovaného čertíka pro pana Trošku. Opravdu pečlivě vybírala. Takových přímých a lidových lidí je už dnes málo. Řekla bych, že i "Trhala fialky dynamitem nebyli díky ní úplně pasé" Děkuji za krásný článek.

0 0
možnosti

Kultovní Homolkovi a seriál Vlak dětství a neděje, to mi v paměti zůstalo nejvíc. A přehlédnou jí nešlo ani v menších rolích, Dívka na koštěti nebo Pane vy jste vdova. Dohromady snad pět minut a přesto zůstene v paměti. Zavři oči brouku ...

1 0
možnosti
Foto

Tak už to je. Nevděk světem vládne. Nevzpomněli si na ni ani soudruzi z KSČM.

1 3
možnosti
Foto

Vzpomněla na ni ČT v pátek pořadem z cyklu Příběhy slavných kde se mimo jiné mluví i o této epizodě z jejího života.

Pokud člověk vidí svět z různých úhlů, dokáže to i pochopit.

Také se tam mluví i o jejím zákazu hrát.

Já si to pustila z archivu na počítači. Zkuste to taky.

0 0
možnosti

Ano byla skvělá i v roli s úžasným hercem, dnes také zapomenutym, Josefem Hlinomazem ve filmu Lidé a psi

2 0
možnosti
Foto

Díky tobě, Martine, jsem měl tu čest poznat Helenu Růžičkovou osobně v jejím rodinném prostředí. Psal se rok 1993, přítomen byl i její manžel a syn Jiří. Nezapomenutelný večer, paní Helena mi pak věštila z kávové ssedliny a předpověď vyšla!

Jednu z jejích malých rolí, ale výrazných, bych chtěl připomenout. Jde o zapomenutý a bůhvíproč nereprízovaný (tedy loni jednou na CSfilmu) Papouškův film Nejkrásnější věk. Tam se na domovním schodišti setká s Jiřím Šebánkem (role Homolky přišla až později), Šebánek má v puse nezbytnou startku a kouří. Zhasne světlo a když se znovu rosvítí, Šebánek je bez cigarety, zatímco Helena křičí, že jí cosi pálí na zádech. Šebánek s ní různě třese, pak vypadne hořící vajgl, on ho nenápadně zašlápne a když se Helena ptá, co to bylo, Šebánek lakonicky odpoví: "To víte, tady teď po Praze lítaj nějaké světlušky a jsou hodně agresívní. Nevím, zda jsem to ocitoval stejně, ale smysl jsem zachoval.

Takže, Martine, díky za hezkou vzpomínku na velkou (v obou slovech smyslu) herečku s ještě větším srdcem.

6 0
možnosti
Foto

Děkuji, Aleši, i za Tvoje vzpomínání..

2 0
možnosti
Foto

R^Byla skvělá-škoda že už není mezi námi:-/

7 0
možnosti
Foto

Herečku Helenu Růžičkovou jsem měla ráda. A je to opravdu již 15 let od jejího odchodu? Ten čas neuvěřitelně letí. Pro mne jako by to bylo včera. Helena Růžičková byla výborná herečka, silná osobnost, člověk se srdcem na dlaní. Díky za vzpomínku. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 15,69
  • Průměrná čtenost 1152x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.