Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KM

Japonsko jsem navštívil před třemi lety a v Tokiu strávil 4 noci,ale samotné město mě vůbec nevzalo(na mě už moc chaotické,přelidněné,než se někam dostane je půlden pryč) a vlastně jsem v Tokiu strávil pouze den a vyrážel shhinkanzeny mimo. Ohodně více mě nadchlo okolí Osaky (Nara,Kyoto,Himeji). Letos se vracím a Tokio vynechávám úplně zatímco v roce 2013 jsem volil chrámy a hrady,letos se zaměřím na termální koupele a přírodu.

0 0
možnosti
AL

Kdo jednou navštívil Tokoi, potažmo Japonsko, nikdy už nebude stejný a ani jeho osudy nebudu stejné.

-------------

Z vlastní zkušenosti naprosto souhlasím, s tím co jste napsal. Rád Vás čtu.

Děkuji za článek.

Karma.

R^

2 0
možnosti
Foto

Dekuji za pratelskou reakci.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,20
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.