Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ono je těžké vyhnout se čínským výrobkům v situaci, kdy se v této zemi produkuje většina spotřebního zboží, a to často v dobré kvalitě a, hlavně, za nízkou cenu.Mohli bychom se ptát kdo a proč to umožnil - odpověď je jasná - téměř všichni velcí výrobci, a to kvůli zisku.Naučili jsme Číňany chytat ryby, a teď se divíme, že máme prázdný rybník.

Osobně mi vadí spíš to pokrytectví Západu - v první řadě nejde o nějaké bezpečnostní hrozby, lidská práva, apod. - to jsou jen kecy politiků - ale o prachy(jako téměř vždy).

5 2
možnosti
Foto

Čína 18. největším exportním trhem. pro ČR.Velká část českého zboží se do ČLR dostává přes další země formou reexportů, stejně tak se čínské zboží do ČR reexportuje přes cca 75 zemí. Nejdůležitější pro nás je USA.USA jsou již několik let naším nejvýznamnějším exportním partnerem mimo EU a také jednou z našich nejdůležitějších exportních destinací V roce 2017 dosáhl vývoz z ČR do USA hodnoty 3,761 mld. V roce 2017 dosáhl náš dovoz z USA hodnoty 3,989 mld. USD

1 0
možnosti
Foto

Čínské zboží je levné, že je v Číně levná pracovní síla. Zatím. V továrnách pracují vězni za jídlo. Já se snažím činských výrobkům vyhnout, protože jsou hrozně nekvalitní.

1 0
možnosti
LH

Jak to děláte? Rozdelavate televize? Počítače?

3 0
možnosti
Foto

Stačí zjistit za jakou dobu se zboží z Číny rozpadne.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 15,80
  • Průměrná čtenost 1152x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.