Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J35a98n 33H94i40n53k

18. 9. 2019 14:10

Já jsem se zpětně podíval na i-vysílání, ale nepřipadá mi, že by ten pořad poskytoval nějaký materiál k zanícené diskusi.

0 0
možnosti

Neviděla jsem, ale podívám se. Názor si udělám sama.

0 0
možnosti

Ty ses na to fakt díval? Mně stačila upoutávka.

1 0
možnosti

S produkcí ČT v tomto směru se nemá cenu zabývat, škoda času ...

7 0
možnosti

Pořad jsem neviděl, takže nemůžu soudit. Možná se to fakt nepovedlo. Každopádně mi přijde dobré, že se tématem fejků ČT zabývá a tímhle způsobem ho dostane do povědomí širší veřejnosti. V dnešní záplavě informací hodně lidí nekriticky a intuitivně přijímá jakoukoliv kravinu. Je logické, že proti podobným osvětovým iniciativám budou nejvíce řváti ti, co desinformace používají k manipulaci s lidmi - případně jejich příznivci ve snaze bránit své "vůdce" a svou představu o světě.

6 2
možnosti

J39i23r42i 86K34u54c79e65r11a

16. 9. 2019 13:57

Lidé, kteří uvěří každé konině, se s pravděpodobností hraničící s jistotou na tento pořad, v jeho čase a TV stanici, dívat nebudou.

1 0
možnosti

P65e44t73r 71S29k77á88l24a

16. 9. 2019 9:17

Zajímavé je, že ti největší kritici ČT jsou současně i nejinformovanější o jejích pořadech. Viz permanentní kritik pan Havránek. Z obavy aby na ČT nemusel čumět povinně na ní čumí dobrovolně pořád.

6 2
možnosti
Foto

Nebojte se, hejtry a trolly oblíbené seriály typu Svět pod hlavou, Vyprávěj, Sever, případně Okres na severu, rozhodně nesleduji a u ČT, zjevně na rozdíl od jiných, pořád nevisím. Což mi neupírá právo se podívat na nový pořad a napsat na něj názor. Sluníčkáře i kavárníky to vždycky jen potěší a nezapomenou odhalit své ledví,jak se říkalo za starých ideologickcýh časů.

A kromě hejtování autorů skrz naskrz blogy jsem se od diskutérů názory a odborný laický pohled nikdy nedozvěděl. Pro změnu vůbec na nic.;-)

7 7
možnosti

...když myslíte, товарищ директор:-)

2 3
možnosti
Foto

S ruštinou na mne nechoďte, nechytáte se. Nevím čeho bych měl být "ředitel", tedy po vašem: "direktor" (jakkoli se to tak používá v angličitině). Režisér se totiž rusky řekne docela jinak. ;-D Ani angličtinu jsem nezapomněl (tu americkou) a oběma jazyky mluvím plynně a hlavně, se znalostí reálií.;-D

P.S.: Mimochodem, moje "alma mater" VGIK slaví v těchto dnech 100 let. Co slaví ta vaše? ;-)

6 3
možnosti

Je už dost smutné, že tu jejich ČT musíme povinně, ze zákona, živit. Ještěže na ni,, ze zákona, ještě - zatím nemusíme také povinně čumět:-)

16 3
možnosti

Ty na ni čumíš Josífku víc než deset kavárníků a dvacet Havlistů dohromady:-)

3 7
možnosti

:-)......Neviděl jsem to, ale příště si to pohlídám aby mi to neuteklo ! Dostatečně jsem se včera bavil s nedělními otázkami odborníka na všechno, Václava Moravce a jeho tvrdě, zřejmě podle nastavení ČTV, vnucování účastníkům jediné pravdy! Babiš je vinen, státní zástupci byli uplaceni !

Wagnerová mlela furt dokola, přitom vlastně žádný srozumitelný výsledek z její samomluvy nevyplynul ! R^R^R^

8 12
možnosti

Zprávy na ČT už pár let nesleduji, na Nově a Primě je to spíš poloviční bulvár a u Soukupa, tam je to také v mírně lehčím (komickém) stylu. Jinak si myslím, že ta oficiální výchova (byt často nechtěna, PŠM) za minulého režimu má stále své následky a pořad o kterém se tento blog zmiňuje je toho nejlepším příkladem.

6 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS