Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J87o52s89e73f 86B79á59r86t51a

14. 12. 2019 14:49

Za nějaký čas se na ČT 24 budou dívat jen její moderátoři a "kvalitní" politologové.

2 0
možnosti
Foto

Čtvrteční volby ve Spojeném království přinesly jasné vítězství Konzervativní strany s tím, že tradiční dělení na levici a pravici vystřídalo dělení na příznivce a odpůrce Brexitu. A voliči dali jasnou odpověď, že chtějí EU opustit. Pravicová vláda teď bude mít pohodlnou většinu k prosazení své politiky. Tak trošku dost jim závidím...

3 0
možnosti

Hodně bych s tím hodnocením, zda je či není co závidět, počkal. Boris prodává především emoce a co se za tou jeho bublinou skrývá, je velký otazník...

P.S. Píšete “A voliči dali jasnou odpověď, že chtějí EU opustit.” To je perfektní, že tentokrát tu odpověď dávají tak zodpovědně. Druhý den po vyhlášení výsledků referenda v roce 2016 byla na Googlu v Británii v souvislosti s EU nejvyhledávanější fráze “What does it mean to leave the EU?” Zkuste si najít, co bylo druhou nejvyhledávanější frází, to je možná ještě vtipnější.

0 0
možnosti

Zaplať Bůh za ČT!

6 1
možnosti

Za ČT neplatí Bůh, ale koncesionáři - bohužel:-)

12 0
možnosti

Však počkejte, až dorazí jeden z místních blogerů se svým tradičním výzkumem ohledně ČT. Ten Vám ukáže. ;-D

5 0
možnosti

Ano, jen ty zmínky o ohrožené prestiži ČT, respektive ČT 24 mi přijdou docela komické:-)

5 0
možnosti

:-) ......já jsem to sledoval, vypadalo to, že ČTV 24 vyvěsí černý prapor! To zklamání bylo viditelné, bavil jsem se. S tou Sedláčkovou.... bezvýhradný souhlas ! Jen čekám kdy se za tím objeví ruští hakeři ! R^R^R^

10 1
možnosti

Lituji, ale nesdílím Váš optimismus na téma ČT.

5 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 15,81
  • Průměrná čtenost 1152x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.