Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Odsoudit dítě, že nikdy nebude sprinter, zatímco se teprve učí chodit, je předčasné. Osazenstvo nejsou žádní nováčci v oboru a zkušební provoz není to samé co živý přenos. I divadelní premiéry mají své nervózní kouzlo, že.

Snaha o profesionalitu byla zřejmá, doufám, že brzo získají takovou tu uvolněnou sebejistotu v projevu.

Co se týká obsahu nemůžeme čekat denně nějaké mediální bomby, všichni seriózní čerpají víceméně ze stejných zdrojů. A postoj by měl odrážet celkovou náladu ve společnosti. No uvidíme.

0 0
možnosti
OU
Foto

Uvidíme, zatím leklá ryba, máš pravduR^

0 0
možnosti
PK

Faktem je,že CNN je hodně levá a hodně nemiluje DT:-), ALE vše lepší než zpravodajství ČT. A i Kelnerova NOVA je na tom lépe....:-)

2 0
možnosti
OU
Foto

No ČT pravidelně prohrává všechny volby. Uvidíme, jak to bude se CNN.

1 0
možnosti
OU
MV

zustanu u profesionalni Ceske televize - komercni kanaly obcas a vzdy zjistim, ze mi verejnopravni vyhovuje vice

3 0
možnosti
Foto

Ano, vizuálně je výrazná, až bombastická. Atraktivní obal - profesionálně vyrobený chladný vnitřek... Uvidíme, jak bude pokračovat - a jestli si získá přízeň diváků... (Ale je dobře, že máme více na vybranou). Díky za informace. ;-)

2 0
možnosti
ND

Asi takhle, Martine, zprávy už mě moc neberou, nic zvláštního a objevného od nich nečekám, ale určitě se mi líbí koukat na ně na nové CNN Prima, než na okoukané ČT...

1 0
možnosti
ZD

Dobrý článek. A k té naší veřejnoprávní. To jak se v přímém přenosu mění Otázky VM a pořad 168 asi bude to poměřování se s konkurencí. Jinak si viditelné změny od špatného k ještě horšímu nedovedu vysvětlit.

3 0
možnosti
  • Počet článků 1306
  • Celková karma 15,86
  • Průměrná čtenost 1153x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.