Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

Lituji vás, ze máte tak málo radosti ze života.

3 0
možnosti
LN

A Faltýn se rovněž přiživil. To jsou ale kecy.

7 0
možnosti
LS

Přidám jednu věc co mě v dokumentu o Belmondovi zaujala. Filmy netočil přes léto, aby se mohl věnovat dětem a užívat si s nimi prázdniny.

3 0
možnosti
TK

Profesionál, Zvíře a Eso es jsou pro mě nejoblíbenější.

0 0
možnosti
KH

100 000 dolarů na slunci, Strach nad městem a Profesionál

0 0
možnosti
JN

Když mi zemřel otec před 11 lety, dal jsem mu zahrát, jako poslední skladbu Moriconeho melodii z Profesionála. A s léty jsem si říkal, že by bylo "fajn", kdyby to zahráli i Belmondovi a tak jsem na to od pondělka myslel. A bylo mi smutno...

0 0
možnosti
PS

P35e47t21r 60S83o42k74o35l

10. 9. 2021 18:09

A kam jste se zařadil vy?

6 0
možnosti
MS

Můj oblíbený film s Belmondem? Každý ;-) ...

3 0
možnosti
JB

J86i66ř67í 57B41o49č88e97k

10. 9. 2021 16:21

Těžko říct jaký je můj oblíbený. Prošel několika fázemi a uměl hrát stejně dobře vážne role, komedie i drsňáky. Povinne musím uvést U konce s dechem, ale moje srdcovka je asi Profesionál

1 0
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 16,01
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.