Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Smysl tohoto blogu mně uniká, snad jen kritika ČT za neschopnost uctí památku velkého hece.

Docela by mě jak by to autor dramaturgicky zvládl lépe.

8 0
možnosti

Borsalino a Velký šéf.

1 0
možnosti
ND

Tajnosti zákulisí byly myslím dvě knížky, když jsem tu první četla poprvé, smála jsem se nahlas jako blázen...

Můj nejoblíbenější film s Belmondem? Asi nemůžu říct který z těch oblíbených nejvíc...

Sice patří k mým francouzským miláčkům, ale Lino Ventura, Jean Marais, Jean Gabin mi jsou tak nějak bližší, možná to není správné označení...

2 0
možnosti
JM

J36a34n 18M86a88r65e44k

10. 9. 2021 16:04

A co Gererd Philipe? a jeho proslulý film Fanfan Tulipán? Viděla jsi Nado ten film? V roce 1955 jsem na lístek stál frontu 3 hodiny...Já měl také rád toho fr. herce Bourvilla...hrál nádherně sluhu D'Artagnana Ploncheta v 3 mušketýrech (1954) a potom s Jeanem Maraisem sluhu (zapoměl jsem jméno) ve filmu Hrbáč. Jo, vzpomínky na mládí...

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
Foto

Nic proti povinosti.

Ale asi jste to přečetl jinak, než jsem myslel.

Takže na vysvětlenou: mně pochopitelně nevadí povinnost přinést nekrolo. Mně vadí doslova ta invaze "o ničem", zejména ze strany České televize.

Snad je to nyní jasné, děkuji.

1 0
možnosti
AT

Opravdu překvapivé, a až zavrženíhodné, že se média intenzivně věnují smrti jednoho z nejvýznamějších herců celé naší generace...

5 0
možnosti
Foto

Viz má odpověď p. Konrádovi.

0 0
možnosti
PM

P43e97t49r 51M89i47n36k48a

10. 9. 2021 13:45

Muž z Acapulca

4 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
TB

Profesionál..... včera, když odnášeli rakev na hudbu z tohoto filmu, to bylo hodně dojemné...

1 0
možnosti
MB

Moje amater definice skutečného umělce - "Ten, který se mi dostane do života, je prakticky jeho součástí, vyvolává řadu vzpomínek. Člověk nabude dojmu, že se jedná o "součást rodiny" a bude to to furt ! Když odejde, cosi neočekávaného

Když se řekne Belmondo, okamžitě mi naskakuje jméno "Lomůno", (jakýsi gangster) a človíček v pláštíku! To byl zase provozovatel vesnického kina u chaty. Seděl v kase lístky, pustil film a rozevřel pláštík. Nic nemravného - Tam měl jakýsi Lybar - Lesní vůni! Ovoněl asi 8 diváků a byl spokojen.

V zimě horší! Dělal totéž, nicméně v napínavosti harašil kamny! Uhlí sice vyvodilo teplo, nicméně i dým! Měl to promyšlené - Lybar s vůní použil 2x! Sice v dýmové mlze, odéru - Nic nicméně já jej viděl. Belmonda a Lomůna lapil ... ! :-)

1 0
možnosti
Foto

J60a71n 46Š29i83k

10. 9. 2021 13:09

Cartouche :-)

2 0
možnosti
JB

J34i20r53i 89B51o50r

10. 9. 2021 13:06

A přitom skutečný odborník je jen pan Faltýn.

10 0
možnosti
Foto

Viz má odpověď p. Konrádovi.

A pokud se týká "odobrníka" - máte na mysli, že jsem odborník na co? To jste nějak ve své blahovolnosti nedopsal.:-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 15,96
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.