Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Profesionál a Bezva finta....

2 0
možnosti
Foto

Díky, pane Faltýne, za upřímný článek o odchodu velkého francouzského herce -J. P. Belmonda. Byl to charismatický herec, který si získal srdce spousty filmových diváků. V Který je ale pro mne jeho nejoblíbenější film, nenapíší. (Možná film Veselé Velikonoce). Na jeho filmy jsem se ráda dívala, ale přednost jsem jim nedávala. Většina z nich je akční, a to není můj oblíbený žánr. Tím ale netvrdím, že většina z nich není výborná... Francouzský herec J.P. Belmondo byl velmi schopný a oblíbený herec, jeho herecká a filmová činnost je velkým přínosem nejen pro francouzskou, ale i pro světovou kinematografii. Jeho diváci, ani svět , na něj nezapomenou . R^

2 0
možnosti
Foto

R^ Bebel byl a zůstane až fenomén, který coby persona přežívá asi na dlouho dobu i sám sebe. A z filmů, v kterých až exeloval těžko toliko jeden vypíchnout;-)

3 0
možnosti

"A vy, namísto vtipných komentářů k tomuto blogu, mi raději v diskusi napište, jaký je váš Belmondův oblíbený film." Taky v tom Vás veškerý bulvár předběhl, když rovněž iDNES měl hlasovací žebříček filmů.;-D

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti
LH

Film Profesionál - to je pro mě Belmondo

1 0
možnosti
Foto

Profesionál, to jistě ano. A nejen kvůli jednomu filmu;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 16,04
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.