Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Milý Martine, opět super blog, ale to jen na okraj. Na Štědrý den 2019 v 18:00 hodin jsem odešel do důchodu (v šest večer mi skončila poslední služba v životě v hlavním pracovním poměru; externí spolupráci s rádiem ukončil zanedlouho celostátní covid a ani tam se vracet nebudu), domů jsem přijel asi v 19:30, u dveří na mě čekala žena se skleničkami šampaňského - a pak bylo všechno jinak, než jsem plánoval. Z důvodů objektivních i subjektivních. Krmit kachny, abych nějak vyplnil čas nazbyt, jsem za ty dva roky nebyl ani jednou. --- Jedna vzpomínka z doby nedůchodové. Kdysi jsem potkal v jednom městě dva penzisty, bývalého starostu a jednoho z bývalých šéfů firmy, kde jsem pracoval. Nějak přišla řeč na knihy. Říkám: Mně se doma kupí knihy, na které teď nemám čas; přečtu si je, až budu v důchodu." A oni shodně: "Nepřečtete." Měli pravdu. --- Napsal jste to hezky - a tak to bude pořád ...

7 0
možnosti
Foto

Máte pravdu a zůstávám optimistou.

Dděkuji za bezvadný ohlas a strálé důchodové zdraví i hezké vánoční svátky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 16,13
  • Průměrná čtenost 1150x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.