Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sprostá říkanka na zapamatování výčtu jednoduchých strojů:

Páka kladka

páka kladka

nakloněná rovina

kolo na hřídeli

lejno na zadnici

klín a šroub

Aby se to rýmovalo, musí být dvě slova předposledního verše v expresívním tvaru, což zde nelze napsat.:-)

1 0
možnosti

Dcera dodala: Jdi, a sněz i jeden zákuseček. Když sečtete písmena, dostanete 3,14159 aneb pí

1 0
možnosti

155 má záchranka, 5 vypadá jako invalidní vozík

150 hasiči, 0 jako rybníček

158 policie, 8 jako pouta

2 0
možnosti

Nepamatujete si někdo tu písničku na zapamatování azbuky?

0 0
možnosti
Foto

Na Youtube jejich celá řada variant...

1 0
možnosti

Ivan Vedl Xénii Lesní Cestou Do Města = pořadí římských číslic.

Šetři se osle = 6378km = poloměr Zeměkoule.

Nemám paměť na čísla, tak mi před dávnými a dávnými lety táta pomohl tím, že mi vysvětlil, co je palindrom. Moje datum narození je totiž AB.C.DCBA přičemž A+B=C

1 0
možnosti

Třeba Bedřich Smetana napsal: BraDa Pro Dvě HuTaČeLy.

Struny na kytaře jsou: Emil Hodil Granát Do Atomové Elektrárny.

;-)

3 0
možnosti

L57u25d67ě28k 24T42o92n42d94r

1. 12. 2022 10:30

"še-tři se osle" = 6.378 km (poloměr zeměkoule)

2 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 15,79
  • Průměrná čtenost 1152x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.