Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rada zastupuje zájmy pětikolky !

;-(

3 0
možnosti

Pokud komunista, studující v Rusku, sledující XTV, bezvýhradně podporující Babiše tvrdí, že ČT dělá něco špatně stejně jako svobodně zvolená vláda, pak jsem v klidu. Tahle země je nyní nasměrována správným směrem.;-)

8 2
možnosti

Správně, demokracii, tu jedinou správnou, liberální, si rozvracet nedáme.

6 1
možnosti

Babiš do ČT nevleze (ten už vlastně nevleze vůbec nikam), Okamura taky ne (a svejm poslancům dal zaracha), přestože je opakovaně zvou. No a jiní tam choděj. Co to má s radou co společnýho? To se jen slavná "alternativa" bojí ztrapnit, to je celé.

6 4
možnosti

Okamuru nikdo nezve, a Babiš odmítá chodit k Moravcovi. A já se mu nedivím.

4 4
možnosti

Nelíbí se? Nedivím se, o vaše kvalitní služby pořád není zájem. ;-(

Hledejte nadále jiné zdroje, ČT ustála Klause i Vrábela s Bobošíkovou. :-)

7 2
možnosti

Proč ta podpásovka, myslím že se můžete na působiště pana Faltýna v klidu podívat

4 2
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,20
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.