Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dnes obzvlaste zajimave, za tyden letim k Rudemu mori, hodne na jih pod M. Alam, ta myslenka o pocitu, kdyz jde clovek po case zase na plaz je velice vystizna. A bubble tea taky miluju! Diky.

1 1
možnosti

I25v60a15n40a 76L24a10n49c10e

12. 5. 2023 11:20

Hrníčky jsou božské. A v restauraci spěchali, přestavovali, a tak nebyl čas na pořádnou omeletu.

1 1
možnosti
Foto

Přihodit k omeletě trochu rajčat a zeleně, na to není potřeba zas tolik času. Nicméně to byli od pohledu číšničtí lemplové. Ale Váš optimismus mne pobavil.

0 1
možnosti

Občas nahlédnu na vaše příspěvky z dovolené. Pro mne nic zajímaného z míst, které jste navštívil, pro vás blázinec.

Tak snad jen to, že jste si na ní našetřil.

1 0
možnosti
Foto

Hlavně, že napíšete a dáte to všem na vědomí.

Bez toho by nemělo smysl ty blogy psát.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 15,81
  • Průměrná čtenost 1152x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.